čtvrtek 17. dubna 2014

                        Our Team/ Náš tým

Barbora Sokolová

 I started as a babysitter and later worked as an assistant teacher in a little private kindergarten (Babylon pre-school) for two years. Soon after I started university I had my own daughter that i stayed home with for a while and now I've been working as an ATSEM in the ecole maternelle at Lycée Francais de Prague for two years. I passed a First aid course for children. I speak Czech, English and French.
 Začínala jsem jako chůva a později pracovala dva roky jako asistentka v jedné malé soukromé školičce (Babylon). Krátce poté, co jsem začala studovat na univerzitě, jsem měla vlastní dceru, se kterou jsem zůstala na mateřské dovolené a dnes pracuji druhým rokem jako ATSEM v mateřské škole na Lycée Francais de Prague. Absolvovala jsem Kurz první pomoci pro děti. Mluvím česky, anglicky a francouzsky.
                                    

Františka Sokolová


 Also started as a babysitter and au-pair. She worked as an assistant teacher in a private kindergarten and held a summer camp there. She still works as a nanny while she works on her thesis on alternative education. She speaks Czech, English and French.
 Také začínala jako chůva a au-pair. Pracovala jako asistentka v soukromé školce a zde také vedla letní tábor. Stále pracuje jako chůva při práci na své diplomce na téma alternativního vzdělávání. Mluví česky, anglicky a francouzsky.


Žádné komentáře:

Okomentovat